Zadaniem każdego zespołu jest wybranie jednej książki z
listy książek dla danej klasy, przeczytanie jej i wykonanie plakatu, na którym
należy umieścić:
1. Streszczenie
książki o długości:
- 150 – 200 słów – klasa IV;
- 200 – 250 słów – klasa V;
- 250 – 300 słów – klasa VI.
2. Listę
20 nowych słówek, które poznaliście podczas lektury książki wraz z ich polskimi
odpowiednikami.
3. 3
ilustracje dotyczące treści książki.
Lista lektur dla uczniów klasy IV:
1. Cindirella
/ Kopciuszek (nr 34)
2.
Red
Little Riding Hood / Czerwony Kapturek (nr 38)
3.
Puss
in Boots / Kot w butach (nr 35)
4. Snow
White / Królewna Śnieżka (nr 36, nr 37)
5.
Hansel
and Gretel / Jaś i Małgosia (nr 39, nr 40)
6. The
Ugly Duckling / Brzydkie kaczątko (nr 41, nr 42)
7. Pinocchio
/ Pinokio (nr 44, nr 45)
Lista lektur dla uczniów klasy V:
1.
A
day with…Napoleon (nr 85)
2.
A
day with…Achilles (nr 100)
3.
A
day with…Pele (nr 86)
4.
A
day with…Marco Polo (nr 88)
5.
A
day with…Columbus (nr 90)
6.
A
day with…Bill Gates (nr 98)
7.
A
day with…Wright Brothers (nr 97)
8.
A
day with…Mother Teresa (nr 84)
Lista lektur dla uczniów klasy VI:
1.
A
day with…Galileo (nr 93)
2.
A
day with…Alexander Great (nr 99)
3.
A
day with…Einstein (nr 95)
4.
A
day with…Louis Pasteur (nr 89)
5.
A
day with…Maria Skłodowska-Curie (nr 87)
6.
A
day with…Benjamin Franklin (nr 94)
7.
A
day with…Graham Bell (nr 92)
Wszystkie książki dostępne są w do wypożyczenia w
biblioteczce językowej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz