ZADANIA - Co zrobić

Zadaniem każdego zespołu jest wybranie jednej książki z listy książek dla danej klasy, przeczytanie jej i wykonanie plakatu, na którym należy umieścić:
1.      Streszczenie książki o długości:

  •   150 – 200 słów – klasa IV;
  •          200 – 250 słów – klasa V;
  •          250 – 300 słów – klasa VI.
2.      Listę 20 nowych słówek, które poznaliście podczas lektury książki wraz z ich polskimi odpowiednikami.
3.      3 ilustracje dotyczące treści książki.

Lista lektur dla uczniów klasy IV:
1.      Cindirella / Kopciuszek (nr 34)
2.      Red Little Riding Hood / Czerwony Kapturek (nr 38)
3.      Puss in Boots / Kot w butach (nr 35)
4.      Snow White / Królewna Śnieżka (nr 36, nr 37)
5.      Hansel and Gretel / Jaś i Małgosia (nr 39, nr 40)
6.      The Ugly Duckling / Brzydkie kaczątko (nr 41, nr 42)
7.      Pinocchio / Pinokio (nr 44, nr 45)

Lista lektur dla uczniów klasy V:
1.      A day with…Napoleon (nr 85)
2.      A day with…Achilles (nr 100)
3.      A day with…Pele (nr 86)
4.      A day with…Marco Polo (nr 88)
5.      A day with…Columbus (nr 90)
6.      A day with…Bill Gates (nr 98)
7.      A day with…Wright Brothers (nr 97)
8.      A day with…Mother Teresa (nr 84)

Lista lektur dla uczniów klasy VI:
1.      A day with…Galileo (nr 93)
2.      A day with…Alexander Great (nr 99)
3.      A day with…Einstein (nr 95)
4.      A day with…Louis Pasteur (nr 89)
5.      A day with…Maria Skłodowska-Curie (nr 87)
6.      A day with…Benjamin Franklin (nr 94)
7.      A day with…Graham Bell (nr 92)
8.      A day with…James Watt (nr 91)

Wszystkie książki dostępne są w do wypożyczenia w biblioteczce językowej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz